Zkušenosti s UPS - to je to, o čem diskutují návštěvníci stránek Naše zkušenosti. Zkušenosti s UPS, recenze služeb, firem, zboží, ale i zkušenosti se životními situacemi, to vše patří na tento web. Podělte se i vy se svými zkušenostmi, nebo se ptejte ostatních v naší komunitě. Nejsou to Naše zkušenosti, jsou to vaše zkušenosti! Na téma "Zkušenosti s UPS" lidé říkají:
UPS, další ze zástupců známých dopravních společností, tato působí téměř na celém světě. UPS provozuje automobilovou, leteckou, železniční i vodní dopravu, aby k vám zásilku doručili za každé situace. Je tento dopravce spolehlivý, kurýři milí a ochotní? Jak dlouho trvá přeprava balíčku? Budeme rádi, když se s námi podělíte o všechny zkušenosti získané právě u UPS.
Nikdy více. Objednala jsem si zboží z obchodu jehož kurýrem je právě UPS. Od doby kdy moje zboží UPS vyzvedlo už o něm nejsou žádné zprávy a UPS přestalo komunikovat.
Nejhorší dopravní spolecnost – nechá si zaplatit za službu a pak nic nedoručí. Této společnosti je nejlepší se zdaleka vyhnout.
Vždy je možnost si vybrat jiného přepravce.
Ne vždy není!! Nike.com
Nikdy nikdy ne objednejte přes tu společnost !!!!!!!!!!!
Jedna velká katastrofa, nejhorší dopravce ze všech !!!!!!!!!
Zásilka byla vrácena z důvodu neexistence adresy. Adresa byla přitom správná, stačilo by ji zadat do google nebo seznam map… Zároveň se nikdo ani neobtěžoval o to mě kontaktovat, přestože měli můj telefon i e-mail. Pokud můžete, tomuhle dopravci se vyhněte..
nejhorší společnost, naložili můj balík do jiného kontaneru, a už jsem nikdy nedostal balík.
společnost přestala komunikovat..
Při jakémkoli problému se nejste schopni dovolat na zákaznickou linku, dopsat na žádný e-mail. Když už nějaký mail získáte, musíte min 2x urgovat a za měsíc se dočkáte odpovědi. Fakturu za clo musíte neustále urgovat, nikdo s vámi nekomunikuje. Jediný schopný je kurýr, který ale musí postupovat podle jejich pravidel. Stěžujících si zákazníků je podle něj více. Naprosto anti-zákaznická společnost, rozhodně nedoporučuji! Taková nemá mít možnost vůbec podnikat a poskytovat služby!
Nekomunikují, špatně se dohledává číslo na zákaznickou podporu, kurýr nezvedá telefon, doručení mimo avizovaný čas (takže jsem nebyla doma). Zlata Česká pošta, na kterou je xy vtipů, jak je hrozná.
Katastrofa !!!!!!!! Objednala jsem z hilfiger a jako doruceni meli pouze ups. Odmdoby co převzali zaplaceny balik, nevim kde je, prvne ze me nezastihli doma, pak jen dalsi a dalsi terminy a dorucenim. Xx jsem volala na infolinku a slysim balik na ceste, kontakt na kuryra nemame a volat oni nemaji povinnost. Nikdy vic!!!!! Kvuli tezo společnosti uz od Hilfiger nikdy nic neobjednam!!!!
Objednala jsem z hilfiger a jako doruceni meli pouze ups. Odmdoby co převzali zaplaceny balik, nevim kde je, prvne ze me nezastihli doma, pak jen dalsi a dalsi terminy a dorucenim. Xx jsem volala na infolinku a slysim balik na ceste, kontakt na kuryra nemame a volat oni nemaji povinnost. Nikdy vic!!!!! Kvuli tezo společnosti uz od Hilfiger nikdy nic neobjednam!!!!
Naprosto otřesné! Pokud můžete, této firmě se vyhněte. Bez komunikace. Nebýt odesílatele, neměla bych ani číslo zásilky a nemohla si aspoň po telefonu změnit datum. Krom toho posunout doručení jde jen o jeden den, takže když to potřebujete déle, musíte volat každý den znovu. Průběh: pondělí – nedoručeno, změna na středu, nedoručeno, změna na pondělí (o dva dny díky ochotné doručovatelce na telefonu). V pondělí konečně doručeno, ale bez kontaktování a na vrátnici. Neprofesionální.
Nejhorší přepravní společnost,řidiči se chovají jak hovada, nedodržují dodací dobu, prostě nikdy více!!!
Firmu jsem nevolila já,ale Amazon.Z Amazonu odeslány tři balíčky,dva vpohodě přišly s ppl a třetí s firmou ups prý nelze doručit,ani mě nikdo od nich nekontaktoval,určitě nedoporučuji,čekáte zboží,které obratem vrátí,ani se nesnaží doručit.Pokud některý eshop využije jejich služby,určitě u nich nenakoupím
Vaší dopravou jsem poslala již 4× ,vždy bez problémů, balík do Nizozemí došel do 48 hodin. Všem velice děkuji.
Nejhorší přepravce, již víc jak měsíc doručují balík do UK. Nejsou schopni změnit špatně spočítané clo a poplatky. Jen samé výmluvy. Varuji všechny kdo by je chtěl použít.
UPS – Naprostí tragédi. Objednáno zboží z Amazonu. Jedná komunikace ze strany UPS byla kvůli doplnění informací pro celní řízení. Od té doby jsem si musel všechno zjišťovat sám. Žádná avíza, nic. Zásilku měli podle trackingu doručovat v pátek, dozvím se přes Amazon, že jsem nebyl na adrese. Volám na linku, prý řidič neměl můj telefon, protože Amazon jim jej nepředává. Domlouváme se na doručení do práce v pondělí. Nakouknu v pondělí do trackingu, kdy to jako přivazou: Zásilka je na prý na žádost adresáta uložená někde na druhém konci města. Zas žádné avízo, ani SMS, ani mail. UPS si poslat tak leda pro smrt.
Kurýr z UPS mi zavolal v 10 hodin cca, že je před barákem, přitom přes e-mail psali doručení NA KONCI DNE. Byl to poslední telefonát a i když byl balík v mém městě, nedávají o něm vědět!
Vždy jsem bral UPS jako etalon kurýrních služeb.
Nyní se asi něco pokazilo. Balík o hodnotě 35oo.-kč. mě přinesla neznámá paní, která se ptala ještě kde bydlím. Kurýr ji přivezl balíček a prý aby mě můj balíček přinesla. Nevím jak bych
se dohadoval s prodejcem, kdyby si neznáma paní balík nechala
Objednány 2 balíky z Nike, první přišel v pohodě, druhý ticho po pěšině. Když jsem se začala zajímat, našla jsem že je špatná adresa a snaží se najít správnou. Volám na zákaznickou linku, tam velice neochotný pán, že na mě kvůli GDPR nemají žádný kontakt. Adresu tedy opravil a že druhý den balík přijde. Balík opravdu přišel, v části města je o písmenko navíc, ale město a PSČ je správně a hlavně je na krabici 2x moje telefonní číslo. Jednou u adresy, podruhé na samolepce od UPC s textem : nutno volat předem, není zvonek. Zvonek samozřejmě máme, nikdo nevolal ani při prvním pokusu o doručení, kdy byl kurýrní ve vedlejší vsi ani dnes. Doufám, že s touto společností již nebudu mít nikdy nic společného
Absolutně nechápu,že tahle firma může existovat je to parodie na doručovací služby vyhněte se obloukem
Naprosto nejhorší přepravní společnost se kterou jsem se setkala. Žádná zpráva,že mi budou dopravovat. Doma mě v daný okamžik nezastihli. Domluvili jsme se na uložení do parcelshopu. Oni balík poslali zpět dodavateli.
Súhlasím s komentármi vyššie. Žiadna snaha o úspešné doručenie, žiadny telefonát, sms či email s približným časom doručenia. Len potom správa, že adresa nebola nájdená. A odoslali balíček vzápätí späť odosielateľovi. Keď je niekto doma 24/7 asi nebude mať problém, ale inak sa človek k svojmu balíčku dostane len ťažko.
NEDOPORUČUJI!!! Den před dodáním (srpen) přišel 1. (a také poslední) email od přepravce UPS, že balík od Nike bude doručován následující den. Celý další den tedy čekáme na uvedené adrese, kurýr v den dodání nezavolal, na adresu vůbec nepřijel a večer ve 22:52 hod. přišel email od Nike, že balík byl doručen … Tak večer pátrám přes web UPS kam vlastně byl balík doručen. Byl nechán na nějakém výdejním místě – obchod ve městě. Neskutečné a neprofesionální SLUŽBY. Jsem touto společností velmi zklamán a znechucen. Nikdy více.
UPS ? Už nikdy víc. Neustále oddalovani dodání. Dodání nakonec na úplně jinou adresu, než jsem paní řekl do telefonu,která mě ještě den před tím ujistovala že zboží jistě dojde na danou adresu. Jeden velký bordel.
UPS se obloukem vyhněte. Nechal jsem si něco poslat ze zahraničí. Pošlou vám email s dotazem kolik stálo poštovné (takže kontakt na vás mají). Pak vám pošlou email, že další den budou doručovat. Nedorazí nic. Kouknete na sledování zásilky a tam se dozvíte, že nastal “Problém s detaily doručovací adresy” a že “probíhají pokusy kontaktovat odesílatele nebo příjemce, aby se problém napravil”. Snažil jsem se dovolat na zákaznickou podporu a 2x mi 15 minut vyzváněl telefon a pak byla linka hluchá – během toho cca každých 20 sekund slyšíte zprávu, že “všichni operátoři jsou zaneprázdněni” a že “zásilky můžete sledovat online”. “Hovor” vám váš operátor účtuje, protože “mluvíte” s tím stupidním automatem. Nakonec po dvou dnech jsem se na třetí pokus dovolal. Slečna mi řekla, že řidič nemá moje číslo, a tak nemohl zásilku doručit. Přitom se o doručení prý pokoušel 2x. Jestliže na poprvé neměl moje číslo, tak proč se pokoušel doručit zásilku podruhé, když to číslo pořád neměl?
Každopádně mi řekla, že je dobře, že jsem zavolal, protože zásilka byla označena k vrácení odesílateli – takže zpátky do USA, protože v UPS nedokáží napsat email a vyžádat si telefonní číslo.
Nakonec mi ještě po týdnu dorazil dopis od UPS, kde mám zaplatit (asi) dopravu, a přitom jsem poštovné platil při uhrazování původní zásilky. Zároveň je tam datum splatnosti hned další den a poznámka, že při nedodržení data splatnosti si UPS naúčtuje 8% úrok, plus další poplatek přes tisíc korun.
UPS využijte jen jestli nemáte žádnou jinou možnost doručení a i pak to bude o nervy.
Zklamání. Celý den jsem čekal na zásilku, protože mi na netu psali že to má kurýr a balík se ke mě přepravuje. Balík byl v Brně ve čtvrtek večer. A do Třebíče (hodina cesty od Brna) to nedokázali za celý následující den doručit a až v 10 hodin večer se dozvím na stránce, že mi to přijede v pondělí.
Žádný telefonát od nikoho, žádný email nic. Všechno si musíš zjištovat sám přes jejich stránky. Prvně mi to měli dovést ve čtvrtek, pak to odložili na pátek a teď v 10 večer se dozvím že se to odložilo na pondělí, při tom jsem četl že rozváží i o víkendech. Samozřejmě žádné vysvětlení co se stalo, nic prostě. Fakt tato společnost by neměla existovat.
Pokud vám je jedno kdy balíček dorazí (včas to nejspíš nebude) a nevadí vám za to utratil litr pak doporučuji!
Nejhorsi dopravni spolecnost ups!!! Uz nikdy !!! 2 dny cekam doma po oznameni ze privezou balik a nic!! Operator tvrdi ze dorucuji a nic se nedeje tel a adresu maji!! Jsou to podvodnící !!! Pozor!! Neobjednavat Ups nikdy !!!
Děs a hrůza, nelze nijak změnit dobu dodání, pry vše funguje? Jen skutečnost je jiná, nikde to nelze provést, na zákaznickou linku se nelze dovolat a to si ještě zapltíte všechny ty jejich kecy. Už nikdy tuto společnost neobjednám.
UPS jako jediná volba mi dooručovala balíček od ODLO: první termín, kdy měl dorazit, nedorazil…druhý termín – nedorazil za celý den; po urgování na dispečinku mi to přeplánovali na jakési dost tragické výdejní místo se zoufalou otevírací dobou: nakonec napůl roztržený balíček jsem tam převzal. (lokalita Praha…) Druhá akce: Salomon, to samé – pouze UPS: – pro jistotu jsem balík nechal doručit rovnou na jiné výdejní místo: ještě před termínem dodání zpráva, že mne nezastihli a balík neumožňuje vyzvednutí na výdejně, což je pro mě docela nesrozumitelné a dle předchozích komentářů se děsím, zda a kdy se ten balík ke mě vůbec dostane. Pokud ještě někdy budu něco objednávat a bude tam jen UPS, tak NIKDY více, za ty nervy to nestojí. Nechápu, jak takhle mohou fungovat, když je tolik přepravních společností a tam to prostě funguje úplně v pohodě. Nejspíš to řídí nějací exoti nebo to je nějaký skrytý sociologický výzkum.
Naprostá katastrofa, byla to bohužel jediná možnost doručení. Nechápu, jak může tato společnost vůbec fungovat a že management dávno nebyl vyhozen. Nekomunikace, zákaznická linka zpoplatněna, nelze stanovit přibližnou dobu dodání zásilky, řidič nezvedá telefon nebo ho raději vytípne a při otázce proč telefon alespoń jednou nezvedne odvětí, že žádné volání něměl. Horší než Česká pošta a to už je co říct!!
Nejhorsi shipping company co jsem kdy zazila. Arogantni chlapik na telefonu, ten kdyby projevil vice zajmu, tak spadne ze zidle. Protoze spolecnost, od ktere jsem si koupila produkt nedodala telefonni cislo, tak pry cekaji do te doby, nez se nekdo ozve a doda jim ho. 100 % NEDOPORUCUJI. Arogantni az to boli.
Dobrý den,
Jsem překvapen nad vašim sloganem na internetu “RYCHLE A SPOLEHLIVĚ“ který rozhodně není pravda. 30.5.23 jsem od vás obdržel e-mail o doručování objednaného zboží, 31.5.23 přišel druhý e-mail. Došlo ke změně plánovaného data doručení. Plánované datum doručení: Čtvrtek, 01/06/2023
31.5.23 jsem volal na vaši infolinku, abych se ujistil, že máte správné údaje k doručení a byl jsem ujištěn, že balíček je na cestě na moji adresu. Čekal jsem celý den doma a čerpal dovolenou, balíček opět nedorazil. Na moje opětovné volání ,jsem na vaší infolince zjistil, že k doručení dojde dnes 2.6.23. Kvůli vaší neschopnosti si mám tedy vzít další den dovolené a doufat, že to dnes vyjde? Postrádám jakoukoli omluvu ,nebo informaci jiném datumu doručení, na infolince nejsou schopni zjistit alespoň přibližný čas doručení , nejsou schopni zajistit kontakt na kurýra, ani zjistit proč došlo ke zpoždění doručení. Pokud se domníváte, že takhle mají fungovat služby, tak já rozhodně NE!
Je pátek 2.6.23 a dorazil další e-mail, že zboží bude doručeno v pondělí 5.6.2023 (tedy možná ?????) GAUNEŘI
Nejhorsi prepravce v cely CR, funguji jak za socialsmu. Pokud u nich nemate ucet nemate absolutne sanci se dozvedet ze k vam nejaky balik jede nebo ze byl nekde ulozen. Ani email neposlou, navic dle slov podpory jejich kuryri zakaznikum netelefonuji, zasadne ani nezvoni. Proto take nikde nejsou jejich slavne dodavky videt. Nepouzivejte je a doufam ze to brzy zavrou. Tohle skutecne nejsou zadne sluzby!
Naprosto tristni. Minulý týden jsem obdržel štítek a potvrzení platby, bez jakéhokoliv data a času vyzvednutí. Dnes mi volala jejich arogantní řidička – kde prý jsem , že čeká před domem. Na mou námitku, že mi nesdělili datum a čas vyzvednutí, ale že mohu být do 20 min. na místě mi sdělila, že to je můj problém a že dopravu musím objednat a zaplatit znovu. Zaslal jsem mail na jejich oddělení stížností a zároveň si stěžoval i telefonicky – slíbili, že zásilku vyzvednou do 17:00 .V 17:30 jsem jim volal znovu – arogantní telefonista mne začal poučovat, že vyzvednutí zásilky není jejich povinnost, že objednáním přepravy si objednávám jen přepravu samotnou a nikoliv vyzvednutí a že mám zásilku zavézt do jakéhosi jejich centra. Pokud můžete, vyhněte se této” přepravní firmě ” obloukem a objednejte si přepravu jinde – horší už nemůže být nikdo !!!!
bohužel špatné zkušenosti, nedoručí, že nemají kompletní adresu, to co jim chybí v té adrese je telefon, nekontaktují vás, že jim něco chybí, kdybych nesledoval sledování zásilky tak se to nikdy nedozvím, volal jsme tam a telefon dodal, na otázku k čemu potřebuje telefon když adreesu má celou mě nedokázali odpovědět, dnes druhý pokus o doručení, už měli vše, vůbec nepřijeli, nevolali nic, čekal jsem doma u telefonu jak debil a na sledovaní se pak napsalo, že jsem nebyl doma, že je to na výdejním místě,volal jsem tam a nedokazali mě říci proč, prej jsem nebyl doma, což je nesmysl, doma jsem byl čekal a nikdo ani nevolal ani nepřijel, opět žádná zpráva nic, nedoporučuji, je to moje druhá zkušenost a podruhé problém, takže za mě 100% neúspěšnost. Ruce pryč od UPS a vyhnout se obloukem.
Příšerná komunikace, balík ani po 2 dnech oznamování nebyl doručen. Vzhledem k tomu, že se jedná o dost drahé zboží z Apple Store, zvažuji další kroky po poradě s právním zástupcem.
Nejhorší z nejhorších. Datum dodání? Nevíme. Doma teda čekáte, zjistí že mají neúplnou adresu? Jako vážně? To si toho nevšimli dříve? Takže drahý balíček na který čekáte x dní zase vezou zpátky. Když se teda někam dovoláte řeknou vám, že ho zkusí doručit až po víkendu. Zkusí? Nemám slov. Číslo na kurýra nemají, vyzvednout osobně v jejich skladu to nejde. Zvolit čas si nejde, vlastně nic nejde. Výborný za ty prachy. Budu teda čekat až se někdo po víkendu uráčí mi balíček dovézt, snad bude dobrá konstelace hvězd, aby to vyšlo.
Dobrý den,
poprvé a doufám, že naposledy mi byla zásilka dopravována touto službou, jelikož nebyla volba jiné společnosti (balík vezený z Německa). Celý týden koukám na stav balíku a zdálo se být všechno v pořádku (doručení v pondělí 11.12.). Dlouho se nic neměnilo, až když jsem v pátek večer zjistil, že balíček je již doručený, ale na jinou adresu a dokonce i do jiného města. Okamžitě jsem kontaktoval podporu, která však o víkendu nefunguje. Dnes jsem se dočkal odpovědi, že opravdu spletli doručení a že někde nastala chyba. Při volání na podporu a sdělení, že nechápu, jak můžou již zaplacený balíček doručit někomu jinému, aniž by kurýr volal nebo chtěl nějaké potvrzení, mi paní na podpoře sdělila, že není povinností kurýra volat. To mě celkem pobavilo, tak asi není povinností kurýra doručovat na adresu uvedenou na balíku. Rychlost doručení odpovídá tomu, co mají napsáno na stránkách, bohužel doručuje se někam jinam než je uvedeno na balíku. Ještě bych pochopil, že se ztratí nějaký malý balík, ale zrovna balík, který má 20 Kg, no nevím. Doufám, že aspoň někomu udělal radost, když ne mně. ✌🏻 Čekám na vyřešení problému a možná i na zázrak. Prý řeší problémy velice rychle, tak uvidíme 👌🏻 Rychlost si představují jinak.
Přeji hezký den 🙃
Nejhorši dopravce. Zcela zbytečné sledování zásilky s neaktuálními informacemi. Nijak nekontaktují pokud se nedozvoní. Jen balík hodí přes plot nehledě na počasí. Jednou ho předali sousedům v bytovce(se kterými jsem se díky tomu seznámil:-). Nevozí ssebou ani korunu hotovosti(kecají) a v případě balíku za eura vám nesdělí předem kolik máte zaplatit, takže skončíte s tím, že dopravci, který vás nasral dáváte 2 kila dýško. Nebrat!!
UPS je naprosto katastrofa. Dostanete email s dnem doručení , čas doručení je celý den. Čekaní je ale marně, na konci dne-nic. Další den dostanete nový termín doručení, znovu celý den. Znovu marně a situace se opakuje. Není to výjimka, je to skoro pravidlo.
Slovo otřesné není to správné pojmenování stavu věcí. Tahle parodie na doručovací služby mi už po 5 (slovy po páté za 1,5 dne) změnila termín dodání balíčku z Německa. Balík je v CR už skoro 2 dny a nejsou schopni ho řádně doručit a ani upřesnit čas doručení. Balík se dle referencí už 3x vrátil zpátky do Tuchoměřic (???????). Proboha to to vozí řidiči 2 dny v autě? Z Německa mi chodí balíky pravidelně, je to 4 balík za cca 3/4 roku. Tři balíky dorazily bez problémů, řidiči volali předem. Tento je asi zakletý
Přesně tu samou zkušenost momentálně s touto společností nabývám.
Pokud můžete, vyhněte se této společnosti. Bohužel, obchod od kterého jsem zásilku objednal, jnou možnost nemá, takže na objednané zboží pořád marně čekám, a zdá se, že se nedočkám 🙁