Zkušenosti se Zásilkovnou - to je to, o čem diskutují návštěvníci stránek Naše zkušenosti.
Zkušenosti se Zásilkovnou, recenze služeb, firem, zboží, ale i zkušenosti se životními situacemi, to vše patří na tento web.
Podělte se i vy se svými zkušenostmi, nebo se ptejte ostatních v naší komunitě. Nejsou to Naše zkušenosti, jsou to vaše zkušenosti! Na téma "Zkušenosti se Zásilkovnou" lidé říkají:
Příběh Zásilkovny se začal psát v roce 2010 v České republice, kdy se o její založení zasloužila Simona Kijonková. Společnost zajišťuje kompletní logistické služby související s přepravou zboží z internetových obchodů k cílovým zákazníkům, a to zejména prostřednictvím výdejních míst. Jaké jsou vaše zkušenosti s výdejními místy Zásilkovny? Objednali byste si skrze tuto firmu zboží znovu? Neváhejte a podělte se s námi o cenné informace.
Zásilkovna je prvni volba, když nakupuju na eshopu. Bývá nejnižší cena a nemusím čekat na kurýra.
Lžou nedoručujou na adresu,jen prozvoněj a řeknou že vás řidič nezastihl.NEDOPORUČUJI!
nejhorší společnost pro doručení co jsem zažila, 3 dny válejí balík na depu, neochotný kurýr, zásilka mi doručena nebyla, prý mi jí dají do zásilkovny, že mi pošlou SMS kde balík bude, uběhly dva dny a sms nepřišla…… za 140kč poštovného balík do ruky !!!! Styďte se
Hrůza.Horši než pošta což je podle mne strašná urážka, zadržují zásilky že jsou plné boxy což není problém klienta který za to platí.Diletanti bez jakéhokoliv vedení.Klienská linka snad ani netuší kde pracuje.
Zásilka uhrazena 16.11.2022 v z boxu, box pro poruchu nešel otevřít, do dnešního dne 26.11.2022 nemám ani peníze ani zásilku.
Hrůza a děs…. zadržují zásilku, že je plný box, ale čekám víc než týden a stále nic 🙁 Klienská linka je jen robot, který nedokáže odpovědět na žádný konkrétní dotaz a na DEPU zásilkovny nedokáží ani sdělit, kde se zásilka pohybuje 🙁 hrůza, hrůza, hrůza…
Nespokojenost, lžou, že u vás byli a není to pravda. Balíčku jsem se na Vánoce nedočkal a to je od 19.12 2022 v Depu. Niky tuto společnost už nevyužije.