Zkušenosti se Zásilkovnou - to je to, o čem diskutují návštěvníci stránek Naše zkušenosti.
Zkušenosti se Zásilkovnou, recenze služeb, firem, zboží, ale i zkušenosti se životními situacemi, to vše patří na tento web.
Podělte se i vy se svými zkušenostmi, nebo se ptejte ostatních v naší komunitě. Nejsou to Naše zkušenosti, jsou to vaše zkušenosti! Na téma "Zkušenosti se Zásilkovnou" lidé říkají:
Příběh Zásilkovny se začal psát v roce 2010 v České republice, kdy se o její založení zasloužila Simona Kijonková. Společnost zajišťuje kompletní logistické služby související s přepravou zboží z internetových obchodů k cílovým zákazníkům, a to zejména prostřednictvím výdejních míst. Jaké jsou vaše zkušenosti s výdejními místy Zásilkovny? Objednali byste si skrze tuto firmu zboží znovu? Neváhejte a podělte se s námi o cenné informace.
Zásilkovna je prvni volba, když nakupuju na eshopu. Bývá nejnižší cena a nemusím čekat na kurýra.
Lžou nedoručujou na adresu,jen prozvoněj a řeknou že vás řidič nezastihl.NEDOPORUČUJI!
nejhorší společnost pro doručení co jsem zažila, 3 dny válejí balík na depu, neochotný kurýr, zásilka mi doručena nebyla, prý mi jí dají do zásilkovny, že mi pošlou SMS kde balík bude, uběhly dva dny a sms nepřišla…… za 140kč poštovného balík do ruky !!!! Styďte se
Hrůza.Horši než pošta což je podle mne strašná urážka, zadržují zásilky že jsou plné boxy což není problém klienta který za to platí.Diletanti bez jakéhokoliv vedení.Klienská linka snad ani netuší kde pracuje.
Strašné. Balík se pět dní někde toulá. Potom zásilku místo do Z-boxu který mám 60.metru od domu a mohu vyzvedávat 24.hodim denně 7.dní v týdnu. Před víkendem odvezou do provozovny až na Kladno kde jsou pondělí až čtvrtek do 17.hod. Což nestíhám. Jen to oznámí. Není možnost žádné změny!!! Vše je na Vás. Pro ně je HOTOVO. Takže doprava celkem 10.dní. A to jsem musel o vyzvednutí požádat souseda. Byl jsem rád když se tu objevil Z box, ale už se neusmívám. Jako majitelka Zásilkovny. Gratuluji předběhli i Českou poštu, ale v tom negativním. Slibuji že už je nebudu obtěžovat doručováním a doufám že i ostatní nespokojení zákazníci přejdou na jiného dopravce.
Zásilka uhrazena 16.11.2022 v z boxu, box pro poruchu nešel otevřít, do dnešního dne 26.11.2022 nemám ani peníze ani zásilku.
Hrůza a děs…. zadržují zásilku, že je plný box, ale čekám víc než týden a stále nic 🙁 Klienská linka je jen robot, který nedokáže odpovědět na žádný konkrétní dotaz a na DEPU zásilkovny nedokáží ani sdělit, kde se zásilka pohybuje 🙁 hrůza, hrůza, hrůza…
Nespokojenost, lžou, že u vás byli a není to pravda. Balíčku jsem se na Vánoce nedočkal a to je od 19.12 2022 v Depu. Niky tuto společnost už nevyužije.
ZTRÁTA ZASILKY! Zásilka vložena k odeslální do Z BOXU, po 3 dnech nečinnosti aplikace odeslán dopolední mail na infolinku. Odpověď přišla až druhy den dopoledne s omluvou a ujištěním urgence.
Další dva dny se nic nedělo. Znovu e-mail a znovu omluva s přiloženým reklamačním formulářem, jelikož kurýr zásilku vyzvedl, ale neoznačil čárovým trasovacím kódem . Za pár týdnů omluva spolu s 300Kč jako automatické pojištění zásilky, nebyla-li pojištěna individuálně (na max 5000).
Co z toho plyne? Že si ji kurýr nejspíš nechal 🤷🏻♂️.
Nikdy více Zasilkovna. Neschopní řidiči, kteří ani nevyzvednou zásilky z boxů pro doručení k zákazníkům. Již několikrát mi takto zásilku na kterou sem čekal totálně domrvily a nedoručili tak jak měli. Totální odpad Zásilkovna
Zásilkovnu nikdy více!!!Varuji všechny kteří si nechají poslat od této psoudo služby!!!!
Zásilka na dobírku více neš sedm dní a stále si mě přehazují jak horký brambor.Nikdo nic neví snad zítra a důvod proč se stejně nedovím.
Už více jak týden čekám na zásilku která je na stejném příjmovém místě po dvou urgencích se nic neděje.!!!!
Nesmyslně dlouho zadržuje zásilkovna dobírečné peníze mají to i v podmínkách!!!
Z boxy již nikdy. Má poslední zkušenost. Balíček s dárkem k narozeninám, my uvízl 3 dny v boxu, který nešel otevřít. Jela jsem k němu 5x a ne vyzvedla. Když už se dovolat k někomu přes robota, tak že to zařídí. Dojedete si tam znova, jela jsem a NIC, Nebyli schopni zjistit proč se najednou můj mobil s boxem nespoji, přestože to dříve fungovalo. Prý se to někdy stane. Bože, jak někdy stane. Takže dost mého času a peněz když jsem musela jezdit k tomu boxu opakovaně, několik telefonátu k nim a výsledek? Končila lhůta pro vyzvednutí a já ten balík prostě potřebovala. Takže ho kurýr převeze na jiné výdejní místo a trvalo to další 3 dny. Že by jako omluvou mi ho odvezli domu, to ne. To byly nervy, horší jak pošta. Takže pozor na Z boxy.
ZASILKOVANA =KRETENI, UŽ NIKDY VÍCE!!!
ZÁSILKOVNA= KRETÉNI. UŽ NIKDY VÍCE!!!